Thursday, June 19, 2014

TAMARA FILIPOVIĆ

veze

šuma u sobi

možeš da mu pričaš šta želiš
dok reciklira
stare konfabulacije
sve tvoje pesme plutaju u
međuprostoru

obično pišem sredom
kažeš ali
vode su nadošle
vazduh golica
šuštavo šiblje šikare
savijenodo vlažne zemlje
raspiruješ mi neizvesnost
tako te dugo čekam

tako mi dugo treba da povežem
naše elemente;
u mojoj glavi je jasna slika

soba u šumi
i ti u njoj.

untitled 2

popila sam hladnu kafu
i pojela sendvič
za doručak
sanjala sam
da me šutiraju
u stomak
probudila sam se tužna;
došla mi je žuta maca na vrata
dala sam joj sardinu i
mleko u činijici
koju sam slučajno oborila
u zaokretu
maca je otišla
čitala sam vesti i plakala

sanjala sam
da jedemo tortu
probudila sam se srećna
popila čaj i završila priču
konačno očistila martinke
i oprala kulu sudova

srela sam te na ulici
nisi me video
a ja se nisam trudila

ne sećam se šta sam sanjala
a nisam sigurna
ni da sam se probudila


stalno sam pospana


1 comment: