Monday, June 16, 2014

STEVAN TATALOVIĆ


Dijeta

 
Četvrti dan za redom

Prekršio sam dijetu

I to samo zato što me je

Neko ponukao da pijem

Snebivao bih se tako dva minuta

Dok mi konobar ne bi doneo pintu

Bocu ili nogovaču

Ili dok mi ne bi nasuli vino u šta bilo

 

A onda bih se raspričao

Kao nekad

Uz oči koje cakle, a ne vidim ih

Govorio bih najčešće

O nečemu važnom

O nečemu o čemu se drugima ne priča

Zbog toga bih pao u vatru

I rukama koje drhte

Pravio zakovitlale znakovite pokrete

Kao francuski saobraćajac: Allez allez circulez

 

Od tog silnog mlaćenja rukama

Ogladneo bih poput starih

Pretrčao ulicu tokijskom dijagonalom

Poslao tamo gde ne treba svakog ko se pravi

Da me ne razume

Gledao bih u cenovnik mesa

I uzeo najjeftinije

Bez salate, jer optereti

Sa prilozima koji se mažu

I flekaju pantalone

U lepinji, jer somun zna da bude tvrd

Mada, i lepinja se mrvi

Pa ostavim tragove za sobom

Kako bih znao da se vratim

1 comment:

  1. predeskriptivno, stil previse tezak za ovako jednostavne terminima kojima se autor koristi. zahteva detaljnu doradu i kontemplaciju nad svakim stihom. eliminacija je majka poezije. kada bi se razotkrila, bila bi to prilicno lepa pesma, ovako je zavijena u fisek i novine..

    ReplyDelete