Monday, June 16, 2014

SANJA RAJIĆ


Na raskrsnici


Igra brisača me okupira

Dok čekam da prođe

Talas crvenila na mom licu

Ne gledam kako odlaziš niz ulicu

U cipelama koje su došle posle mene
 

Tišina srca

 Minut

I sve što čuješ su zrikavci

Zatvoreni kapci

Smisao se ne nalazi na tlu

Kapljice znoja

U uglu usne dodiruješ

Nepoznat ukus budućnosti

Udišeš

    Udišeš

    Udišeš i zadržavaš dah

Jedan gutljaj straha i korakom napred

Zaustavljaš vreme

Ali sat na ruci ne staje

 

Težina srca

Ti si krug zatvorio

Ali krajevi se mimoilaze

Za naslednike


 
Slaži mi vreme

Neće ti reči reći da sam lud

                                             vreme će

Misao cepka usnu kao papirić

Na njemu su reči koje želiš;

                                             Ono u šta sumnjam

Slaži mi sate ne mogu da prebrojim

1 comment:

  1. previse intimno, previse deja vu. talenat je vidljiv, ali da bi se pesnikom postalo neophodno je iskoraciti van hermetizma. nikoga ne zanimaju oblesci svetla na suzi koja pada u prolece kao sitna rosa po laticama cveca. 21. vek je vreme direktnih poruka, otvorenosti jasnog i glasnog izraza. biti pesnik znaci biti aktivan i sugestivan um, ne urbani vrabac koji cvrkuce na cipele i uzdahe. to nema nikakvu vaznost u knjizevnom smislu. razmisli, citaj sto vise poezije. to je neophodno da bi je pisala. poezija je civilizacijska tekovina i ima svoju istoriju, predlazem ti da obradis dvadeseti vek. lako ces se posle vratiti devetnaestom, ako to bude bilo potrebno. rad je bitan, pisi sto vise.

    ReplyDelete