Thursday, June 26, 2014

STEFAN ŠOŠIĆ


Na planeti pustinja

 

Na planeti sam pustinja.

Nemam cilj, a

nemam odmora.

Imam samo mogućnost da stojim i da šetam.

Pokušavao sam da šetam svuda po malo,

i da šetam puno u jednom smeru.

Nikad ništa nisam našao.

 

Ponekad zamislim da vidim fatamorganu.

Krenem ka njoj samo da ne bih stajao,

pa me napusti mašta,

ili me umori laž,

tad nastavim da tonem u pesku čekajući.

 

Kad ne dočekam,

počnem da brojim zrnca peska.

Koncentrišem se da se ne zabrojim,

posle nekog vremena se uvek zabrojim,

bacim ih ispred sebe i krenem ispočetka

da ne bih ponovo čekao.
 
 
 
 
 
 
Živi!
 
Pronašao sam destruktivnu filozofiju!
Toliko truda se isplatilo.
Pronašao sam filozofiju koja kaže
Filozofija je sranje
Odrastao sam da bi mi rekla
Postani dete!
Ćutao sam da bi mi rekla
Pričaj, pričaj
gluposti!
Razmišljao sam da bi mi rekla
Osećaj!
Tragao sam da bi mi rekla
Pomiri se!
Ne primećuj!
Paskalovo zaglupi se
Da bi verovao
Je i zaglupi se
Da bi živeo
Jer život je verovanje
 

 
Jadnici
 

Često telo mi preuzima

Udovoljava ljudima

Smejući se predvidljivim šalama

Hvata me grč oko usana

 

Sa ljudima ode i on

Ja se nerviram

Pretim

Ubiću ga

 

Umesto ljudi slušam male jadnike

Koji ne čuju jedni druge

Neslušanjem kupuju udobnost

Da li im je udobno

Dok slusaju zastupnike

Jadnike?

Da li ti je udobno?

No comments:

Post a Comment