Friday, February 26, 2016

FILIP POPOVIĆ

anksiozan sam


želim da budem napumpana guma
da se izbodem
da čujem šištanje pritiska

želim da progutam kesten
da mi stane na sred grla
da porastam i da gađam zemlju

želim da budem plastična flaša
bačena na suncu
da bude polemika
kako da me recikliraju

želim da budem limun
da me cede
da budem kiseočak i sa sećerom

želim da budem beton
da me svi gaze
i leti da pucam

gde su svi ljudi
koji su mogli da me smire
a da
i oni misle na sebe


my squishy

tumba
struja
preko ispod kroz
mene
dok visim na udici
dugački pecaroski najlon
igra se pod prelomom sunca
zadirkuje
nije mi tata pričao
da se ovako hvataju ribe
nije ni pričao
da je tako dobro
kad te uhvate

nema razloga za brigu

četiri zida
samo jedno svetlo bije
dva tela
poluležim
polunag
ona stoji ispred
obučena
nije fer

ovo je rutinska operacija
sve će biti u redu


ovo je rutinska operacija

počela je da otkopčava košulju
vata i jod da se steriliše buduća rana

košulja pada na pod
skapel molim

suknja klizi
skapel zaseca

ona je polugola
srce prvi put vidi svetlo

bretela se baca sa ivice
kleme molim

i druga za njom
kleme su fiksirane

kako se njen vrat lepo sliva
puls se ubrzava

ostale su samo gaćice
nešto nije u redu

približava mi se
anastezija ne deluje

dodirnula me je
ne može da diše

sela je u moje krilo
srce staje


na kraju uvek ostaju
samo poljupci
ili defibrilator


prelazi

režanje roletni
siktanje zavesa
zrikanje prekidača
svi su legli
pas traži gde da spava
obilazi sobe ukućana

tu je najmlađa
sluša muziku preglasno
prava buntovnica
bila na kolenima jednom
zato misli da je odrasla

tu je stariji
po džepovima krije raširane zenice
udaljen za jedan poziv od mnogih
sa svima je na ti
ti mi duguješ pare

tu je starija
plakala je zbog bora
a to niko nije video
bacila je skoro bikini
i ostale stvar koje joj se smeju

tu je najstariji
omiljeni bendovi drugog doba
su neprevaziđeni
mora da vodi računa o ishrani
kajmak guši srce

pas traži gde da spava
odlučio se za svoje uobičajno mesto
trosed u dnevnoj sobi
ali prvi put
ne može da se popne
stari pas

No comments:

Post a Comment